Tugce-dh bende oda yapmıycam 2 yaşına gelince kızımın zevkine göre almak istiyorum. Oğlumada öylenyaptım anne yanı park beşik aldım şu küçük olanlardan. Sonra arabalı oda istedi aldım😀. Ben olsam beyaz mobilya alırdım ama o arabalı istedi. Kızımada öyle yapıcam kendi beğensin ileride 😍 şimdilik beşik yeter bende fazladan dolap yok oğlumun dolabında yer acabilirim aslında ama yinede küçük bi dolap almayı düşünüyorum 🤔 ama çok amaçlı bi dolap sonra oda yaptığımda oyuncak dolabı etkinlik dolabı vs. olarakta kullanılsın istiyorum🤔