KucukAnne538 Kızlar istemsizce karnımı içime çekiyorum ve fark etmiyorum bi anda anlıyorum ama normale dönmem uzun sürüyor benim gibi olan var mı niye böyle yapıyorum bir zararı olur mu acaba bebeğime
333 KucukAnne538 o haftalar benimde öyle oluyordu istemsizce yapılan bir şey galiba demekki başına gelen bi ben değilmişim
[silindi] KucukAnne538 bazen bende kendimi kastığımı gerildigimi fark ediyorum serbest bırakıyorum sonra. Yani mide kısmımı özellikle sıktığımı hissediyorum. Garip garip şeyler
Ecem3334 KucukAnne538 Bende öyleydim o haftalarda istemsizce dik durup içime çekiyordum sonra hamile olduğumu hatırlayıp korkuyordum 😂 şimdi 33 haftalığım ve asla çekilmiyor bebeği rahatsız etseniz yapamazsınız sanırım
Melek3 KucukAnne538 bende çekiyorm bir ortama falan girdmde kaynanam rahat koymuyor ondan alıştım karnın belli oluyor şal tak diyordu Allah’ın yaz gününün sicagina saklama gereksinimi duyduğumdan alışmışım halen çekiyorm karnm buyuyemedi bile
KucukAnne538 [silindi] Ya ben bildiğiniz göbeğinizi içine çekersiniz Ya misal normal zamanda yemek yedikten sonra veya foto falan çekilirken 😂 tam olarak öyle çekiyorum içime
KucukAnne538 [silindi] Ya çekiyorum ama göbeğim gidiyor demiyorum Ya😂 öyle içime çekip sıkıştırıyorum yani
KucukAnne538 Ecem3334 Of evet öyleyim işte çok garip hissediyorum ve korkuyorum da dediğiniz gibi 😂😂 psikolojik olarak bide git gide göbeğim küçülüyor gibi geliyor bana bu sebepten dolayı 😂 sanırım deliriyorum ben 😅