Beybilerim ben her gün yiyorum keyifli bişey😂bu da demir eksikliğinden. Kahve yemek buz yemek. Kare buz kalıplarından 12lisi mi ne var bende, onları alıyorum kırıyorum, karsambaç gibi kaşıkla yiyorum. Yaklaşık 2 aydır böyle. 22 hafta ikizlere gebeyim. Çok şükür her şey yolunda