Ben testimi adete 1 gün kala yapmıştım hastanede kan tahlili ama evde yaptığında çıkmaz geç döllenme varsa çok da güvenmeyin tabi.İnterntte okumuştum gebelikte akıntı biraz daha yoğun oluyormuş yapı olarak.Normalde beyaz sıvıya yakın olan akıntı tortuya yakın oluyormuş siz de onu mu kast ediyorsunuz