Merhabalar 2 gündür tansiyonum 9-6 10-7 şeklinde ve kafamı kaldıramıyorum devamlı yatyorum yarım saattir falanda ayak bileklerim ağrımaya başladı hareketsizlikten olabileceğini düşünüyorum ama böyle de olunca çok tedirgin oldum başına gelen var mı acaba ?