Benimde doktorum ilk haftalarda olma sakin dedi arastirma yok dedi 30umcu haftamda gittiğim de mutlaka ol aşı bu zamana kadar 100 bin hamile asi oldu hic bi yan etkisi olmadi bebekleride saglikli dedi arastirmalar kesinlesti mutlaka ol dedi son aylarda zor atlatiliyor dedi doguma 2 ay kaldi asi olmasam dedim 2ay kaldi diye covid olmucak değilsin dedi mutlaka ol dedi