Perilisa Kızlar ben ikili test için 12. Haftamda doktora gittim %80 erkek dedi… başka doktora gittim çıkıntı var erkeğe benziyor ama çok erken değişebilir dedi .. kime inanacağımı şaşırdım benim gibi olanlar var mı yada önce erkek deyip sonra kız olan var mı
Yalcnnaysgll Perilisa 12. Haftada erkek dedi 14.haftada kıza benziyor dedi karar veremedik bi türlü😀😀 beklemedeyim bende
Selinnn96 Perilisa ben 13+5te ikili testte öğrendim oğlusum olacagını doktor %90 oğlan dedi 36+1iz suan kavusmaya az kaldı minik erkeğimle 😍
Zeynep9120 Perilisa 12.haftamda erkek denildi 16.haftamda kıza döndü smdi 33 haftalık hamileym kızım olcak nasipse🥰
Tugce1450 Selinnn96 neye göre oğlan dedi acaba hangi değer oğlan yada kız olduğunu gösteriyor banada geçen jafta kız gibi dendi bu gfta erkek
_ipekkkkk Perilisa Bende 12 haftamda öğrendim şuan şuan 20+1 erkek ultrason kağıdında erkek olduğu okadar belli ki bilmiyorum değişir mi 😀
Melek__55 Perilisa bütün postlarda cinsiyete takmışsnz haftanız zaten çok erken hayr sonradan değişse cinsiyeti ne olck anlamadm 🙄🙄🙄
Mom87897 Melek__55 ufak tefek bir şeyler almak istiyor insan illaki. Erkek dediklerinde sonra kıza dönünce boşuna alınmış oluyor
AhahHbzhz Perilisa 11+5 de kesin net şekilde erkek alışverişe başla odasını duzmeye dedi 35+4 hala değişmedi doktor emin olmadan solemiyolarmis genelde ama tabi cihaz falan da önemli
AlyaEkmen_ Perilisa 11+3 de yüzde 99 erkek dedi şuan 23+0 dayız değişmedi bizim ama sizin yüzdeniz düşük acele etmeyin ileriki haftalarda netleşir bazen kız bebeklerdede çıkıntı olabiliyor ileriki haftalarda netleşir inşallah 🙊
_yagmurcuum_ Hafta kız gibi ama değişebilir güvenmeyin dedi doktorumuz 16da kesin erkek denildi 27 haftalığız erkek geliyor kısmetse🙏🏻
orkidehaniimm Perilisa 12. Haftamda ikilide iri kemikli erkeğe benziyor dedi 16 da kız gibi dedi 20de detaylı ultrasonda net öğrendim minik kızımı🥰 gönlüne göre versin rabbim
Perilisa orkidehaniimm hayırlı olsun canım😂 o kadar çok var ki sonradan cinsiyeti değişen kafam çok karıştı ya 😂
Perilisa Mom87897 yaniiii millet bir antika daha öncede böyle bir post açtım battı insanlara ya beni takip ediyorlar heralde okumak istemiyorsa girmesin posta. İlk bebeğim heyecanlıyım kız mı erkek mi çok merak ediyorum millete dert oldu ya
Mom87897 Perilisa 10+6yken erkeğe benziyor dedi sonra 13. Haftada ikili test yaptırdım yine erkeğe benziyor dedi. Ama ben 1 ay daha bekleyip sonra emin olmak istiyorum ☺️
Perilisa Mom87897 10+6 çok erken nasıl erkeğe benzetmişler ki daha genital bölgesi oluşmamış oluyor.. ama 13. Haftada doğru çıkmış olabilir 😂