Blge1 13. Haftada yım bende dün sabah oldu kahve leke ve hemen doktoruma vatsaptan yazdım muayene ol mutlaka ve progestan al dedi, acile gittim hemen ultrason ile baktı acildeki nöbetçi doktor, ve sabah akşam 200 mg progestan fitil olarak kullan dedi, bebekte problem yok, herşey normal nedeni bilinmez ama rahim büyüyor ondan olabilir bebek yer değiştiriyor ondan olabilir dedi, ama mutlaka muayene olun içiniz rahatlasın 🤲😊