Tulaytemurxx Rahime_47 Hamilelikte sadcee parol icebilirsin zaten de yinede doktoruna sor daha yeni oldugun icin
Selin12- Rahime_47 içe bilirsiniz minnet de için bilirsiniz bunun dışında hiç bir ilaç icemeyoruz maalesef
Nilufar_1996 Rahime_47 ben içiyorum canım doktorda içebilirsin demişti baş ağrısı geçmiyor ki az önce içtim. Şimdilik bebekte sıkıntı yok bizde 15+3 haftalik olduk