Meltemre benim de sezeryan doktorun planladığı tarih 27 temmuzdu.ama nişan geldi benden 4 gün önce.yarın gidecem belki yarın alır yada salı.38+1im erken değildir inşallah. ama normal gibi gelir diye de korkuyorum hazırlıksız.acildeki doktor bir haftya dogurursun dedi eli kulaginda ama hera n da olabilir dedi.bebek iri diye sezeryan dedi benim doktor ama özel de genelde yapıyorlarmış