Selam hamisler 🥰 36+6 haftaligiz biz. Gögüs ucu yanma mi desem sizi mi desem bilemedim
ama cok fena bi sekilde aci cekiyorum.
hamileligim belkide 3-4. ayindan itibaren basladi bu böyle. En sonunda zeytinyagi denemeye basladim. Zeyinyagi mi geciriyor yoksa zaten gecicek miyei bilemedim 😅
gögüs ucu agrisi veya acisiyla siz nasil basa ciktiniz? Neler denediniz ?? Merakla bekliyorum cevaplari ☺️