Nuku ilk bebeğimde almadım. Göğsüm mahvoldu. Ne kremler ne kalkanlar hiçbiri işe yaramadı. Şu an sol göğsümün yarısı yok. Hep kanadı yara oldu. Ağlaya ağlaya emziriyordum oğlumu. Yavrum emdikten sonra hep göğsümden emdiği kanı kusuyordu😔 bu sefer aldım. Ne bi yara ne bi acı hiçbir şey olmadı. Tavsiye ederim kesinlikle. Düzenli kullanmadığım halde çok işe yaradı