Minikkkkkkk benimkisi 3 küsür tam net hatırlamıyorum şuan 37+2 yim 36+6da gittim bebek kanalda heran suyun gelebilir deyince kilosunu felan hep unuttum 37+6 da çatı muayenem var açıklık varsa 38 de doğum olacakmış nasıl olacaksa hiç sancım felan yok yada ben hissetmiyorum perşmbe olmasını hiç istemiyorum korkudan ama vakit öle bir geçiyor ki 🥲