Mervetrkmenoglu biz 32+2 olduk çantamız hazır değil eksikleri tamamlayıp hazırlıycam inşallah ☺️ Doğum yapacağım hastanenin ebesi ile görüştüm ne koyayım diye 3 tane bebek battaniyesi olsun dedi biri penye biri kalın mutlaka dedi kendine doğum sonrası pijama 2 tane koy dedi kanaman çok olur dedi hasta bezi alma hastanede veririz dedi ama ben depend alacağım çok rahat diyorlar. Bebeğe emzik biberon mama koyma dedi kafanda sütüm gelmez diye bir şey olmasın dedi zaten sütün gelmez mama verilmesi gerekirse biberon ile vermiyoruz dedi mama da bulunuyor dedi. Diğer en önemlileri bunlar diğerleri sana kalmış dedi bende bebeğe bir tane 10 lu bir tane 5 Li hastane çıkışı aldım 2 tane de çıtçıtlı atlet alırım kaka çiş çıkar diye onun dışında çok tatile gider gibi yüklenmiycem zaten bir gün kalmayı düşünüyorum hastanede allah korusun aksilik olursa evden getirtirim eşya. Bir de valiz organizeri alıcam rahat olur eşyaları bulması diye. Son olarak rabbim yardımcın olsun kolay kurtarsın ♥️♥️