ykslozbey bizim de kızımız olacak, eşim Ada ismini koymak istiyor ısrarla, değiştirmiyor kesinlikle🤣 iki isim düşünürsem Mercan Ada koyacağım ismim Merve, eşimin ismi de Can. Birleşiminde Mercan ismini bulduk 🤣🤣 ama iki isim zor oluyor biraz, tek isim olursa Ada olacak sadece. İpek, İnci, Miray, Müge isimlerini de çok seviyorum 🥰