Kızlar merhaba 38 +3 haftalıgız bugun oglen esimle dısardaydık eve geldim 3 saattir uzanıyorum ayıptır soylemesi lavaboya gittim ve iç çmasırım baya ıslanmış ter mı yoksa acaba su mu anlayamadım ter olsa kac saattir evdeyim ve hep dısarı cıkcan bir insanım hıc boyle terlemezdım