songulkarasu20 rahim büyüdüğü için genelde herkesin ağrısı olur,haftası ilerledikçe şiddetlenir bu ağrı ama öyle bütün gün sürmez eğer doktorunuza ulaşma imkanınız varsa her zaman öncelikli olarak ona sorun.En azından bir öngörüsü olur ve içinizi rahat ettirecek bilgiler verebilir.