cennetkokulum_ Kızlar merhabalar 25 haftalık hamileyim geceleri ağrım oluyo ve ağrı bacaklarımın arası ve kasiklarimda oluyo özellikle sağıma ve soluma dönerken ağrısını aşırı hissediyorum var mı başına gelen
ebru23 cennetkokulum_ gunduz cok yuruyubce banada oluypdu belim de ama kirilmis gibi kasiklarimda adet sanciei
bebegimizibekliyoruz1 cennetkokulum_ hamile yastığı öneririm gece bebek gibi uyuyosun bende 25deyim bacak krampları başladı haftaya kontrolüm var o zaman söylicem magnezyum kullandırıcak büyük ihtimalle ama sırt bel ağrısı için hamile yastığı mutlaka al ben her dk onda yatıyorum normal uzanırken bile
beyah cennetkokulum_ Benim yalancı sancılarım bu şekilde oluyor sizinki de belki öyledir kasığım ağrıyor bacağıma vuruyor o an hareket edemiyorum aynı haftamız:) vücut doğuma hazırlık yapıyor sanırım
eminenura cennetkokulum_ magnezyum o ağrılara iyi geliyor doktoruna böyle ağrılarım var desen zaten yazar. İstersen şimdimkullanmaya başlayana kadar akşamları birer tane sade soda iç, beypazarının magnezyum oranı baya yüksek dene fayda görürsün Allahın izniyle
annesi_ bebegimizibekliyoruz1 nefes darlığı oluyomu sizde bende ara ara hatta sürekli nefesim daralıyo uyuyamıyorum geceleri benim ağrım yok şimdilik bilmiyorum sonra nolur bende 27 haftalığım am nefes daralması çok zorluyo beni uykusuzum kaç haftadır bi türlü çaresini bulamadım burun spreyi bile kullanıyorum belki iyi gelir diye ama nafile delirmek üzereyim
cennetkokulum_ bebegimizibekliyoruz1 tamam canım alıyım inşallah salı da kontrolüm var doktoruma soylicem bakalım
bebegimizibekliyoruz1 annesi_ sağ göğüs kafesi altına bıçak saplanıyor resmen nefesimi kesiyor bende gidemedim daha doktora soramadım bunu gece nefessiz kalıp uyanıyorum gündüz kitleniyorum resmen bu durum yüzünden
bebegimizibekliyoruz1 cennetkokulum_ e bebekte var üstü gökkuşağı desenli ben onu aldım onu tavsiye ederim
annesi_ bebegimizibekliyoruz1 Benim 2 haftadır var bu sıkıntım doktoruma sordum göğsünde ağrı var mı dedi öksürük falan yok öyle bişi varsa göğüs doktoruna gözük demişti benim sıkıntım burun tıkanıklığı başladı ondan sonra ne olduysa oldu bende evin içinde duramıyorum hep ışıklar açık olsun perdeler kapanmasın istiyorum nefes alamıyorum sanki neden böyle bişi oldu bende anlamadım normal mi değil mi bilmiyorum çıldırmak üzereyim hamileliğim ızdırap gibi geçiyo şu 2 haftadır ya tadını çıkarıyorum yaa
cennetkokulum_ eminenura tamam canım normalde midem yandıkça içmeye çalışıyordum ama içerim inşallah salı günü kontrolüm var doktora da soylicem inşallah teşekkür ederim :)
cennetkokulum_ beyah çok değişik bisey gerçekten kasiklarimin olduğu kısım ve hemen aşağısında bacak ic kısmı ağrıyor onun dışında ağrım yok gündüz de değil akşamdan başlıyor ertesi sabah geciyo
beyah cennetkokulum_ Evet aynı şeyi yaşıyoruz canım pazartesi doktora gideceğim soracağım bende büyük ihtimal yalancı sancılar zaten kendim de dakika tutuyorum geçiyor düzenli ilerlemiyor:) Allah kolaylık versin geçen gece bende kasığım tutuldu kalkamadım çok zor :)