Kızlar 21+3 haftalık hamileyim. Normalde 19. haftamdan bu yana çok net bi şekilde gün içinde sürekli olmasa da 2 saate bir hissediyordum. Bugün yaklaşık 3 saati geçti şuan sırt üstü uzanıyorum ama ne tekme var ne hareket korkmaya başladım normal mi sizce bu kadar uzun süre sakin kalması. Normalde sürekli tekmeler çok hareketlidir ama bugün böyle olunca korkuyorum