12+5 benim de genelde hep bulantım var ama kusamiyorum genel olarak sadece bulanıyor. Çok aşırı fazla yersem çıkarıyorum. Ona rağmen çok halsiz hissediyorum. 2 yaşında oğlum var çok yaramaz buna şükür diyorum hiç yemek yiyemesem heralde bir gram hâkim kalmazdı ona. Ama çok kötü bişeymiş bulantı. Oğlumda hiç cekmemistim toplasam 3 5 defa istifra etmisimdir o da fazla yiyince