Güzel hamişlerim iyi akşamlar :) akşam yemeklerinizi kac gibi yiyorsunuz son zamanlarda midem yanmaya başladı benim. Bir de çalıştığım için hafta içi ofiste saat 9.30-10 gibi kahvaltı yapıyorum öğle yemeğini düzenli yiyorum ama hafta sonu bazen 11 bazen 12 de kalkıyorum akşama kadar acıkmıyorum :(
sizin nasıl bir planınız var