Sahrademet Merhaba kızlar ıkız annelerıne bı sorum olucak ıkılı test uçlu test ve şeker yüklemesı yapılan var mı ben ıkızlere hamıleyım 24+3gunluk ıkı bebektete amnıyon sıvısı fazla böyle olan varmı şeker yuklemesı yaptır dıyorlar bazıları ıkızlerde gerek yok dıyorlar kafam çok karışık yardım edın lütfen 🙏🏻
Yarenimm Sahrademet bence yatırmalısın cnm gerekli bir test onemli ben 2 defa yaptırdım 1 i yüksek cikinca
nohutlar Sahrademet ben de 24 haftalık çift yumurta ikizlerine gebeyim amniyon sıvısı hakkında bi sıkıntım olmadı ama şeker yüklemesini doktorum ısrarla ikiz olduğu için istedi iyi ki de istemiş gebelik şekerim olduğunu öğrendim.doktorunu dinle bence
BarBeyzazer Suları fazlaysa yaptırmalısın ben ikili test yaptırdım sadece şeker yüklemesi yapmadı doktorum açlık tokluk baktı tokluk 100ün altında çıkınca gerek yok şeker yüklemesine dedi
Sahrademet nohutlar Canım bugun açlık tokluk baktılar kandan cok şükür bısıy cıkmadı doktor demek kı hamılelıgın böyle oluyor dedı tabı doğduktan sonra bebeklerde başka bı sıkıntı çıkmaz ıns
nohutlar Sahrademet süper çok sevindim 🙏🏻 Ben açken düşük tokken yüksek çıkmıştı o yüzden mutlaka yaptıralım demişti.senin adına çok sevindim 👌🏻