Merhaba arkadaşlar su an 7+5 günlük hamileyim. birkaç gün önce grip geçirdim doktora gittim crp değerim yüksekmiş hastanede antibiyotik serum verdi , augmentin yazdı. İlaclari kullanıyorum ama içimde bir korku var daha organ gelişim döneminde çünkü çok küçük😞aranızda böyle bir durum yaşayan var mi acaba çok huzursuzum