Dermin Bu detaylı ultrason nerde olursa olsun ücretli oluyor yani yine en az 350 TL ödüyorsun doktor bana yüksek çıktı dedi e nabiza bakıyorum bütün değerler normal diyo hatta tanıdık ebeye hemşireye falanda gösterdim normal dedi aklımdan su geçiyor bunlar anlaşmalı bilerek yüksek deyipte detaylıya yönlendiriyor başka bişey düşünemiyorum her sağlıkçı bır değil tabi burda sağlıkçı oluota okuyan varsa şimdiden kusura bakmasın ben kendi gittiğim doktor için söylüyorum