Arnisaa canım öncelikle Rabbim gönlüne göre versin, seni kınamak kırmak kötü konuşmak haddimize değil herkes bi sınavdan geçer bizlerde ne sınavlardan geçiyoruz yada geçeceğiz Allah bilir.. anne adayı olarak bebeğini düşünmeli ona göre hareket etmelisin eğer erkek arkadaşına güveniyo inanıyorsan oda seni seviyorsa sevgisi gerçekse senin yanında arkanda durur arada sevgi varsa üstesinden gelinmeyecek hiçbişey yok ailene evlenince haftasını söyleme ilk geceden kalkmışım dersin. Ama bian önce evlenin ne olursa olsun aldırma Allah sana onu vermiş buda sizin sınavınızmış içini ferah tut dua et Rabbim büyük taşıyamayacağı yükü vermez hiçbi kuluna.. Allah yardımcın olsun bebeğine inşallah sağlıklı sıhhatli kavuşursun. 💕