Bende 24+5 deyim cinsiyet tam belli degil bir kere kız gibi dedi bıdaha da bacağını acmadı hastane cıkısı aldm sadece o da tanıdık yerden cinsiyet degısırse degıstırebılecem salı randevum bakalım gosterırse baslıcam almaya ilk cocugum da kız ondan da var bıseyler bakalım