evlatkokusu0806 Hep 9 10 benim ki normal yada sezeryan ikisini de tercih edebiliyor muyum veya ne yapılıyor
2-prensesannesiii evlatkokusu0806 9 10 a normal diyorlar benim 8 4 olduğu bile oluyor. Normal doğum yaptım ama sezeryani bilmem