ENK ah keşke geç döllenme olsa ama sanmıyorum 6 ağustosta yumurtlama gördüm şimdiye çıkmış olması lazımdı değerin baya, hala adet olmadım ama 5 gibi bir değer düşerse yarın olurum gibi. İnşallah olayımda önüme bakayım, bu ikinci kimyasalım geçen ayda böyle oldu…