Pelinssoglu Kızlar bebek bezi alacağım sleppy 2 numara 204 lü olanından. Hepsi burada da 137 TL. Biberon ve ıslak mendil de alacağım tabi bu akşam saat 21:00 i bekliyorum bakalım ne kadar indirime giricek 😅😅
Mnk123 Pelinssoglu doğumum kısmet olursa aralığın sonunda trendyolda her sene büyük kasım indirimi oluyor bende onu bekliyorum bütün ihtiyaçlarımı almak için
Pelinssoglu Mnk123 benimde Aralık ortası olacak doğumum Allah izin verirse. Bende şimdiden başlıyorum kıyafet olayını bitirdik artık bebek bezi ıslak mendil şampuan falan onlara bakıyorum indirimde yakaladıkça alıcam
Mnk123 Pelinssoglu hayırlı doğumlarınız olsun inşallah. beşik ve bebek arabası aldınız mı acaba tavsiye edebileceğiniz beşik ve bebek arabası varsa tavsiyeler açığım
Pelinssoglu Mnk123 beşik olarak elektrikli sallananlardan aldık fiyatı 700 TL idi galiba. 15. Haftada falan almıştım şu an 27 haftalığım. Bebek arabası olarak e bebekte travel sistem canyon var baby plustu galiba ondan alıcam 🙏🏼
Pelinssoglu Mnk123 evet denemek için çalıştırdım hiç bir sorun yok benden önce hamile kalan arkadaşım önermişti memnunum diye bende ondan dolayı aldım