eylul02 geçen sene benim bir arkadaşım yaptı çok şükür bebeği çok sağlıklıydı bir sorun olmadı. Doğduktan sonra bebeği 2 gün yoğunbakıma aldılar önlem amaçlı bir sorunu olacak mı diye. 2 gün sonunda aileden covid negatif olan birine teslim ettiler. Anne de tedavisi tamamlandıktan sonra taburcu oldu. Maske ve eldivenle emzirmesine izin verdiler sütten geçmiyor dediler