34+2 haftalık hamileyim ilk doğumum sezeryan 2.sini normal düşünüyorum doktorumda herşey düzgün ilerlerse yapabiliceğimi söylüyo ama son 1 haftadır tansiyonum sürekli yükseliyo yarın doktor konturolüm var sezeryan gerekirmi acaba tansiyon yüksekliği yaşayıp normal doğuran varmı ???