Bebekinannesi Kızlar 39 haftalık hamileyim 36,37 hftalarda kordon dolamasi vardı 1 tane şuanda varmı bilmiyorum olupda normal doğum yapanlar varmı?
fidano Bebekinannesi canım bende kimse görememişti yada doğum esnasında oldu.. oğlum boynunda kordonla doğdu ama elhamdulillah hafif dolanmıştı sıkı bir şekilde değildi. hep oksijen yeterlimi diye bakıyolar zaten eğer risk olsaydı hemen sezeryana alacaklardı
Yenianneadayi2208 Bebekinannesi Daha bugün doktorumun storysinde gördüm iki tur boynuna kordon dolanmış bebeği normal doğurtmuş 😊 yani bu durum doktorunuz sıkıntı görmediği takdirde normal doğuma engel değil
Emdok Bebekinannesi kordonla normal doğum yapmayın. Benim kızımın boynunda 2.5 kat kordon vardı açtı hepsini. Ben ikiz gebe olduğumdan sezeryan olacağım ama tek kat bile olsa normal doğum yapmamanızı öneririm
cidolila Bebekinannesi benimde 1 tur dolanmış doktorum hiçbir sıkıntı yaratmıyor normal doğuma dedi güveniyorum da doktoruma