burcubc 5+0 da kese ve yolc gördüm yarın 6+3 randevu aldım doktordan aslında 7 haftada gidecektim ama kayıplarım olduğu içim dayanamıyoruz eşimle yarın gitsem duyar mıyım yoksa ileri tarihte mi gitmeliyim
MMmerve_ burcubc ben 6+2de duydum ama cok az duyduk yarın bıdaha gıdıcem 7ınci haftam bende bır hafta bekleyın her halukarda bı hafta sonra cagırıyolar cunku
melikeguneyozalp Bizde 5+2′de keseyi gördük doktorumuz 10-12 gün sonra kalp atışını duyabilirsiniz demişti. Biz garanti olsun diye 15 gün sonrasına aldık. Yarın randevumuz var inşallah 7+1′iz şuan. İnşallah yarın duyabiliriz.🤍
bireylulmeselesii burcubc benim fe yolk kesen 5 de görünmüştü 6+2 de de kalp atışını duyduk. Duyulur inşallah