Kızlar bu gün 27+4 olduk ama ulturasyonda 29 +3 çok şükür ama iki gündür hareketlerini çok az hissediyorum özellikle bu gün sabah uyandığımda biraz hissetim iki üç defa bu saate kadar daha yok ayın 15 inde kontrolüm vardı herşey iyiydi çok şükür ama iki gündür böyle olması beni biraz endişelendirdi benim gibi olan varmı normalmi acile gitmelimiyim kızlar lütfen bilgi verin🤲🤲