Kısır etmez ya niye etsin milletn yalanı uydurması. Aşılardan sonra hamile kalan daha çok. Düzensizleştiriyor adeti diye okudum ben.. Biontech oldum. 2.dozdan sonra adet zamanım geçti ben ondan şüphelendim ama hamile kalmışım. Hatta doktora da dedim aşı oldum diye ihtimal vermedim ondan gecikti sandım dedim doğrudur dedi öyle bi şey var demekki. Düzensizleştirmesi, yani. 🤷🏻♀️. Ve burda da çok vardı aşı sonrası hamile olan