Bilge35 sakin ol canım stres yapma benimde var ve 26 ıncı hafta da ögrendim su an 31+2 yim hala yukarı cıkmadı cok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar sadece memlekete gittim uzun yolculuk yaptıgım için biraz kanamam oldu cok şükür sıkıntısız atlattım senin daha cok haftan var donebilir 28 inci haftaya kadar