mutlugebeee Pelit7 evet doğru söylüyorsunuz, bu 0.5′i yazında giydirebilir miyim? 0.3 alamam çünkü bir daha o kadar para verip😔
Pelit7 mutlugebeee biz de klima var ev hep 24 derece oluyor ben giydiririm diye düşünüyorum. Eğer klima yoksa zaten bi zıbınla geçer yaz ya da bezle izmir sıcaklarına giyemez yoksa
mutlugebeee Pelit7 evet bende baktım şimdi 0-5 tog 0-36 ay olanına onu alıcam sanırım. Sadece yenidoğan içinde kaybolmaz inşallah küçük gelmez🙏🏼
Hilal-95 Belacivciv bu altdakılerın hepsi var valla bende🤣🤣 almışım hep teşekkür ederim bunun için 🤗🤗
Hilal-95 Belacivciv bu altdakılerın hepsi var valla bende🤣🤣 almışım hep teşekkür ederim bunun için 🤗🤗
merakliblog mutlugebeee https://imgyukle.com/i/ZDDEo inşallah fotoyu becerebilmişimdir burda tablo var kızlar
Pelit7 mutlugebeee Gelmez diye düşünüyorum ben de çünkü kapanınca baya küçük açınca kocaman oluyor umarım faydalı olur size de 🌸
Calisananne25 mutlugebeee 0.5, 1, 2 gibi rakamlar kıyafetin kalınlık derecesi filan mı ben ilk kez duyuyorum da 🙈🙈🙈
Umudayolculuk36 mutlugebeee bebişlerimiz üşümesin yeterki canım banada pahalı ama onun da indirimini bekleriz ben. Bulursam haber veririm canım mega fırsatlar diyor bakalım üzülme🥰
mutlugebeee Umudayolculuk36 evet ya şu indirimlerden çok ümitliyim inşallah düşer çok teşekkür ederimm🥰