Kızlar Allaha şükür bir lekelenme bir kanamam yok ikizlere gebeyim 9 haftadan beri progestan 100 mg günde üç defa iç dedi Dr 13+1 haftalığım sağ gözüm kan içinde gece işıkta sürekli yanıyor kaşınıyor İnternetten baktım progestan hormanu yuzunden olabilirmiş daha kontrole 2 hafta var 3 tane degıl de ikitane içsem mi sağlık ocağında kı Dr bile dedi kanama lekelenme yoksa niye 3 defa vermiş sana birdaha ki kontrolde mutlaka sor napsam gözüm kan toplamiş cok kötü siz kactne içiyorsunuz