30 haftalığım şimdiye kadar yoktu bi kaç gündür ödemim var sanki özellikle sabahları uyanınca ellerim şişlikten baya bi süre kapanmıyo biraz otursam ayaklarım şiş kontrolüm de yeniydi hafif suyun fazla dedi ama çok önemli değil dedi başka da bi sıkıntı yoktu normal mi bu haftalarda ödem yaşayan var mı ❓