Kayra_2362 kimyasal silik çizgi ile alakalı bir durum değil, normal değerin altı beta zaten gebelik yoktur, 5 in üzerinde ise değer ve 2 güne bir 2 katına çıkıyorsa hamilelik normaldir ama örnek veriyorum önce güzel çıktı sonra 2 katı değil daha az ya da daha düşük çıktı değer, yani düzensiz bir artış oldu bu kimyasal oluyor, sağlıksız gebelik ve vücut bunu kanama ile atıyor.