Merhaba hanımlar covid döneminde çamlıca medipol hastanesinde doğum yapan varmı eşlerimiz annemiz gelebiliyor mu doğumda odamıza oglumu orada dogum yaptim 2bucuk yil önce şimdi 36 haftalıgim yine nasip olursa orada yapacagim ama covidden dolayi kuralları değişmişti muayene icin esleri almıyorlardı gecen hafta gittiğimde esleri anneleri aldiklarini gördüm değişti mi kurallar