Ay hanımlar ben alışveriş yapacağım fakat bebekler çok hızlı büyüyor fazla kıyafet alma diyen çok kişi var 12 li hastane çıkışımız var siz bu konu hakinda ne önerirsiniz mesela 0.3 aylık nekdr kıyafet almalıyım elimde.kalsin istemem
3.6 aylık ne kdr almalıyım bilemiyorum önerilerilerinizi bekliyorum 🙏🤭