Akalin74 Merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim bebeğim kış bebeği olucak ama ben onu soğuktan nasıl koruycam kaç kat giydirmem gerekiyo🌺
MomsZe Akalin74 benim şubatın başında doğacak. 0-3 ay dışarı çıkmayız ama hastane-ev arası için kalın tulum alıcam sadece. 6 aylık olduğunda da yaza denk geliyor.
gokcekocyigit07 Kendimize göre bir tık kalın giyilse yeterli 👍 hiç dert etme böyle şeyleri annelik iç güdüsü ile bebeğimizin için en iyisini yaparız her şeyin 🤗