Hanımlar merhaba, benim ergenlegimden beri göğüs ucu çevresinde killanmam var başka bir yerde değil orda kaç kere gittim doktora hormon testi yaptılar falan ama bir sorun görmediler bende hep cımbızla aldım hamile kalınca belki dökülür dedim yok örümcek bacağı gibi maşallah uzayıp gidiyolar kusura bakmayın açık yazıyorum🙏 şimdi cımbızla aldım ama hamilelikte acaba zararlı mı olur onları almam, bu durumu yaşayan varmı tek değilimdir umarım tövbe estağfurullah korkarım 😔