Kızlar 11. haftaya girmek üzereyiz. Geçen haftadan beri başlayan mide kazınması sorunu yaşıyorum ☹️ Peynir ekmek yiyorum yarım saat sonra hop tekrar midem kazınıyor. Sürekli acıkıyor gibiyim. Öyle meyve yesem de şu kazınma hissi kaybolmuyor. Mecbur ekmek yiyorum ve bi süre kazınma hissi kayboluyor ama sadece yarım saat☹️ Bu gidişle 20 üstü kilo alırım. Et de yiyemiyorum hep karbonhidrat ağırlıklı besleniyorum. Var mı bu derdin devası?? Tecrübelerinizi, önerilerinizi bekliyorum güzel anneler 🌸🌸