20 hafta boyunca kese dışı kanama alanı ve dışa vuran yoğun kanama vardı, hiç kalkmadım, istesem de kalkamazdım zaten sürekli yattım, her şeyi eşim halletti, yeri geldi peynir ekmek yedik, duşa bile eşim yardımcı oldu, hastanede de çok yattığım günler oldu, hiç bir şey evlatdan daha önemli olamaz, bırak kalsın, sen sadece kendine ve bebeğine odaklan.