Yogurtlupilav Gizem-frht ilk 3 gün banyo yaptırılmaz diyorlar doğru mu acaba? Göbeği düşmeden su değince sıkıntı oluyor mu?
Deletedmom18 Gizem-frht kızlar göbek düşmeden yaptırmayın diyorlar birde işitme testine falan alıyorlarmış sanırım 3 4 gün yaptırmayın diyorlar daha tam tecrübe edemediğim için söylenilenenler bunlar
Anneyim Gizem-frht bebegin göbegi düşmeden yıkanılmaz canım kontrolleri oluyor işime testi falan göbeginin düşmesi gerekiyor yıkanmak için
Imraninannesi Yogurtlupilav evet canım enfeksiyon kapma riski oluyor. Göbek bağı düştükten sonra yıkayın diyorlar doktorlar
Sedatasdan Göbeği düştükten sonra yaptırırz canım biz 😊doğumdan 5 gün en gec 1 hafta sonra felan o zaman da göbeği düşmüş oluyor
Mrvbdk Gizem-frht göbeği düştükten sonra yapılıyor canım coğu hastane böyle diyor coğuda hastanedeki hemşireler bile yıkayıp veryr özelde. Ama bzde göbek bağı düşmeden yıkamayız
B8use Gizem-frht gobek bagi dussun oyle banyo yaptırın dedi hem kadin dogumcum hemde cocuk doktoru 6 gun gobek dustu 7 gun banyo yaptır dik
deletedmom734 Göbek bağının enfeksiyon kapmaması için yıkanıyor biz eve geldikten bir gün sonra falan yıkarız çok fazla beklemek mantıklı gelmiyor ama kışınsa beklenebilir sanırım
Gizem-frht Bizdede normalde hemen gelır gelmez eve yıkanır.Ama eşimle çatışıyoruz doktor gobek bagı dussun dedı illede bekle diyor.Hava cok sıcak boncuk boncuk kabarmalar oldu şaşırdım inanın. Annem yaptıralım dıyor kayınvaıldem ve eşim bekle.🤦🏻♀️
mucizemizibekliyoruzz Gizem-frht bezi suda ıslatıp ıslatıp bebeğinizi silebilirsiniz. Sadece göbek bağı enfeksiyon kapmasın diye kuru kalmalı. Bir de kuru kalırsa çok çabuk düşer o yüzden. Göbek bağı hariç diğer bölümlerin ıslatılmasında sorun yok
OktayMeltemSahin Doktorlar eve gider gitmez yıkayabilirsiniz diyorlar eşimin kuzeni 1 ay önce doğum yaptı doktor yıkayın evde demiş gayette yıkadılar göbek bağını kuru ve temiz tutabilmek mesele
FeriDEniz Gizem-frht göbeği düşmeden yaptırma dedi doktorlar. Ama dayanamayıp dördüncü gün ve sekizinci gün yaptırdık. Göbeği 9. Gün düştü. Bu sıcakta dokuz gün çok uzun bi süre bence.
Heather Gizem-frht annem eve gelince yıkarım ben dedi. Göneğinde değmeyince su bişe olmazmış ona bıraktım ben. 4 yeğenimede o baktı hep öyle yapmış.