Taze1anne Bunu yaşayan var mı kızlar? Bir süredir vajina girişimin yan tarafında minik minik 2 tane et beni gibi bir şey var, tenimle aynı renkte. Acı sızı yok elime geldi öyle fark etmiştim. Acaba korkulacak bir şey var mıdır bu durumda? 😕
Sirince-anne34 Taze1anne benim vajina da değilde boyun Karin kısmımda falan çıktı gebelikte çıkıyormuş.
Mihruss Taze1anne aynısı bende var ya doktora sordum korkulacak bir şey yoktur için rahat etsin istiyorsan cildiyeye görün istersen dedi ama ben görünmedim doğuma 3 hafta kaldı doğumdan sonra geçmezse gideceğim
Hilal-95 Taze1anne gebelıkde çıkanları duymuştum bnm komsudada olmuş oda sölemişdi sendede olablır felan dıye ama olmadı bende o doğumdan sonra nasır ilacı var oje gibi onu sürerek düşürmüş hepsini doktoru vermış
Taze1anne Sirince-anne34 acaba bunlar kendiliğinden geçiyor mu doktorunuza sordunuz mu siz ilaç krem vs kullanmak gerek mi 😕
Taze1anne [silindi] bilmiyorum ki ya ama siğile benzemiyor ayna ile baktım çok minik et beni gibi görüyor
Taze1anne Mihruss ay bende doktora gittiğimde soracağım ama bakmak isterse çok utanırım diye emin değilim 🤭
Mihruss Taze1anne benim genital bölgemde bacağa doğru olan kısımlarda çıkmıştı birde göğsümün altında vardı göğüs altındakini gösterdim onu gördü et benleri hamilelikte çıkabiliyor bazen dedi işte cildiyeye gitmemi tavsiye etti onun dışında ilaç tedavi vermedi 🤷♀️
hsqldnbebeqm Doktorunuza gösterin. Siğildir belki bazı durumlar da normal doğum yaptırmıyorlar bulaşıcı oluyor diye. Hıv virüsü mü ne diyorlar İnternetten bi bakın resimlerine o tarz bişey mi
Yokys Benm boynumda yeni yeni et benlerim cikti son haftalarda dogum yapar yapmaz da kayboldular ilginç ama orayi bilemeyecegm önemli olabiliyor sanirim bazen doktora göstermek lazm