bhdrrabia canım gebelikte gelen kanamaların ne olduğunu doktora gitmeden bilemezsin. O nedenle ne kadar az olurda olsun muhakkak gördüğün an doktora git. Ben 16. Haftamdayken aynı senşn gibi peçeye bulaşacak kadar az geldi doktora gittim içerde 8 cm’lik kanama kesesi oluşmuştu. Birgün hastaneye yattım. 2 haftada evde istirahat ettim öyle geçti çok şükür. Şimdi 19 haftalığım cuma günü yine geldi doktora gittim baktı hiçbirşey yok. Plesantanın hafif yer değiştirmesine bağlı ufak çaplı bir kanama dedi içerde oluşan bir kanama vs yok dedi. Yani sebebini biz bilemeyiz onun için muhakkak doktora gidip önlemini almak lazım. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucaklarımıza almamızı nasip etsin inşallah