Bende marincap kullanıyorum omega 3 olarak . Doktorum emzirme dönemindede kullanmaya devam et dedi. Ama başka bi doktora gittim oda Arada kullan dedi. Ben düzenli kullanıyorum ama neden öyle dedi anlamadım🤔 bebek fazla kilo alır diyemi açaba . Omeganın bebeğe kilo yaptığını bilmiyordum şimdi okudum🤔